יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

שיוויון זכויות? הצחקתם אותי!

כולם בטוחים שפמניסטיות הן חבורת נשים ממורמרות, גבריות, שלא מורידות שערות מהרגליים, תוקעות גרפסים בפומבי, שונאת גברים וחרדות מבולבולים.
יש גם כאלו, אבל הן כל כך מעטות ;-)
האמת היא שבני אדם פוחדים ממי ששונה מהם, ממישהו שיערער להם את הסדר הקיים של החיים הנוחים אותם הם מכירים וזה בדיוק מה שפמניסטיות עושות- הן מספרות לכן ולכם כמה העולם שאתם חיים בו דפוק, רקוב, מחפיץ נשים, לא שיוויוני ונשלט ע"י ההגמוניה הגברית.
מצקצקי הלשון בטח חושבים לעצמם "עוד פעם אורטל והחפירות הפמניסטיות שלה" אבל רגע, מה אם אני אגיד לכם שפמניזם זו בכלל תנועה לשיוויון חברתי? שפמניסטיות הן בכלל אוהבות אדם ולכן חשוב להן שנהפוך לחברה יותר הוגנת?
ואם אני אגיד לכם שכל אחד ואחת מכם שהחליף את תמונת הפרופיל שלו לרקע כחול עם שני מלבנים לבנים הוא בעצמו סוג של פמניסט ורק לא יודע שהוא כזה?
בטוח יצא לכם לשמוע על העקשנות הריקה מתוכן והחשוכה מאוד של בנט 'האח של כולנו' (עם אחים כאלו מי צריך אויבים) להפיל כל פעם מחדש הצעות חוק בעד קידום זכויותיהם של חברי הקהילה הגאה או בשמה הכמעט מלא- הקהילה הלה"טבית (להט"ב- לסביות, הומסקסואלים, טרנס סקסואליים ובי סקסואליים) 
מספר הפוסטים של חברי הקהילה המפורסמים יותר והמפורסמים פחות שרצו במדיה לאחרונה היא מטורפת, ובצדק.
תארו לכם שהייתי מחליטה עכשיו, באופן שרירותי לחלוטין מי מכם זוכה לשיוויון  מלא ומי לא.
נניח והייתי מחליטה שכל תושבי כפר סבא צריכים לשלם על גן פרטי 2,500 ש"ח בחודש, בעוד בעיר השכנה רעננה כולם שולחים את ילדיהם לגן בלי לשלם אגורה שחוקה.
אולי בכלל הייתי אומרת שרק תושבי גבעתיים לא צריכים לשלם מס הכנסה? בכלל. יודעים מה? אפילו יקבלו הטבות כספיות, על חשבונכם משלמי המיסים.
אני יודעת! נראה לי שהייתי מחליטה שלזוגות סטרייטים אסור להינשא. אתה גבר שאוהב אישה?
בעיה שלך. רוצים להינשא? קפצו לי.
אני החלטתי שבמדינה שלי רק זוגות הומואים ולסביות יכולים להינשא.
יש לך בעיה? לך לכנסת.
אההה רגע, אבל בכנסת יש מישהו שכואב לו שגבר ואישה יהיו נשואים...מה תעשה? תאלץ לחיות את כל חייך עם בת זוג שאתה אוהב בלי יכולת למסד את הקשר שלכם, כי כואב למישהו שם השיוויון הזה שאתם מבקשים להשיג.
אנחנו לא בוחרים את מי לאהוב. 
מי שאי פעם אהב יודע שאהבה זה דבר נורא מורכב ושיש פעמים שאפילו היינו מעדיפים לא לאהוב, או כן לאהוב, או לאהוב פחות, או לאהוב יותר אבל בשום שלב אף אחד מאיתנו "הסטרייטים" לא נתקל בבעיה של העדפה לאהוב מין אחר.
אנחנו אוהבים את המין הנגדי, למזלנו בארץ החשוכה שלנו זה יתרון, להיות סטרייט הכוונה.
ומה עושה גבר שאוהב גבר? אההה, הוא לא יכול לעשות כלום. המקסימום שיפרגנו לו זה איזה חתונה מאולתרת עם מנחה טקסים אזרחיים בגן אירועים בשרון.
להיות נשוי רשמי או אפילו מוכר בציבור של החצי השני שלו, האדם שהוא אוהב יותר מכל זה לא אצלנו,
בנט לא מרשה שזוגות מאותו מין יקבלו את הזכויות שמגיעות להם.
אני קוראת לכל מי שחשובה לו היכולת להיות עם חופשי בארצנו, שיקום ויגיד.
יש עצומות, יש לבנט דף פייסבוק שאפשר להגיב בו, אפשר להחליף תמונה בפייסבוק ללוגו החדש של השיווין ואפשר לשבת על הגדר ולא להתפלא כשה'בנט' הבא יבקש מאיתנו להתחיל ללכת עם כיסוי ראש...גם מהחילוניות, גם מהילדות.
כי אם כבר אירן- אז עד הסוף...לא?

דף הפייסבוק של בנט- 
https://www.facebook.com/NaftaliBennett?fref=ts

העצומה שכל אחד ואחת יכולים לחתום עליה-
http://www.atzuma.co.il/michtavhaelef

תמונת הפרופיל החדשה שלכם-







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה