יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

באג (14)20

עוד רגע מתחילה שנה אזרחית חדשה.
אני ידועה ביכולות שלי לעשות סיכומי ביניים כל פעם שיש אירוע משמעותי,
סוף שנה הוא תמיד אירוע כזה (ויום הולדת, ראש השנה, פסח, תחילת הקיץ, יום כיפור וכד')
בקיצור הבנתן, אני חולה על חשבון נפש, או כפי שחברה קוראת לזה 'את אוהבת לחפור לעצמך בראש'.
השנה החלטתי בצעד אמיץ לחשוף ולכתוב פה למען שכולם יראו את ההחלטות שלי לשנה החדשה, שחור על גבי לבן כדי שעוד שנה תהיה את החברה הזו שתיזכר בפוסט הזה ותבדוק מה עשיתי עם זה... (חברות רמז עבורכן)

בחיל ורעדה והרבה תחושה של רצון להצליח אני מציגה את הרשימה שלי לשנה החדשה:

1. לחזור לעשות ספורט. הגוף שלי במצב מנוון, השרירים שלי כועסים עליי, סיבולת לב-ריאה שלי גרועה (אני מתנשפת כמו דביבון מצוי אחרי אירובי כל פעם שאני רוקדת לבד בחדר)
כל ספורט יתקבל בברכה, אבל המטרה העיקרית היא לחזור לשחות. אני אוהבת את השקט של המים והריח של הכלור. כשילדות נורמליות בנות 10 משחקות אחה"צ בברביות אני גמעתי בין 5-7 ק"מ באימון היומי. פרפר היה הסגנון העיקרי שהתחרתי בו. אחרי שתי לידות ושרירי בטן רופסים אני אשמח אם אצליח לשחות חצי בריכה פרפר בלי לטבוע...

2. לדבר פחות בטלפון. או לפחות לנסות לא להתעסק איתו בכלל כשאני עם הילדות שלי, גם זה יהיה מצוין.

3. להיפרד לשלום ממי שעושה לי רע. גם אם אני מכורה אליו, גם אם אני רואה את הטוב ולא את הרע, פשוט לומר שלום, כמו גדולה, של מישהי שמבינה מה טוב לה. 

4. להשתיק לגמרי את הקולות הלא מפרגנים מסביב. לזכור כל פעם כשמישהי לא מפרגנת שזה שלה, לא שלי. 

5. לטייל יותר בחיק הטבע. לא שזה עושה לי טוב או משהו, אבל הילדות שלי נהנות אז זה שווה את זה.

6. לגלות יותר סבלנות. טוב נו, זה אין מצב שאני אצליח אבל אני רושמת, אולי תנחת עליי המוזה יום אחד...

7. לטוס להופעה שווה בחו"ל. אין לי בעיה שזה יהיה שוב לאונרד כהן (מי רוצה לבוא איתי?)

8. לעוף עם הפרויקטים המדהימים של 'בוחרת בעצמי' הכי רחוק שאני חולמת. 

9. לדבר יותר אהבה. עם אחרים, עם עצמי, עם העולם. להשתדל לא לקלל גם את הבן- %#$@ שחותך אותי בכביש.

10. להגשים את הרשימה הזו ולהמשיך עם האמת והאור שלי. 

* אני ממליצה לכל אחת ואחד מכם לעשות רשימה כזו ולחזור לבדוק אותה מדיי פעם.
 מי שתרצה לשלוח לי, אני מבטיחה לעזור במעקב במהלך השנה (סודיות מובטחת למי שתרצה)

הצטרפו לבוחרת בעצמי בפייסבוק :-)

למי שלא שמעה, לא ידעה, לא קיבלה...
ב17/1/14 יש אירוע מקסים בו גם אני לוקחת חלק עם ההרצאה של 'בוחרת בעצמי'.
תהיה גם מיכל צפיר המקסימה, הנשים של 'מאמדיי' ועוד מלא פינות מפנקות לנשים.
המחיר של המכירה המוקדמת נגמר עוד רגע...תזדרזו!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה