יום שבת, 30 בנובמבר 2013

פססס...יש לי סוד לגלות לך...

כשמשהו תקוע ולא זז, כשאנרגיה לא טובה משתלטת עלינו, משהו שאנחנו ממש רוצים ולא מצליחים להשיג....
לפעמים רק צריך לדעת לבקש-
אני לא יודעת להגיד לכם איך זה בדיוק עובד ואיזה מדע מדויק יותר או מדויק פחות עומד מאחורי זה,
אבל גם היום קיבלתי הוכחה נוספת שזה בדיוק מה שצריך, לבקש. 
אני קוראת לזה לזמן, מלשון זימון.
חברה נתקעה בסיטואציה מוזרה- הסוללה של האופניים החשמליות נשכחה על המדרכה. הרכב שנכנס אחריהם אסף אותה אליו לרכב והלך.
עניין פעוט של 2,500 ש"ח, בקטנה.
אחרי שעתיים של המתנה שבעל הרכב ישוב, אחרי ניסיונות פניה לסיוע מהמשטרה, אפילו אני ניסיתי לעזור קצת במשחקי חוש-חש הבלש שהתבררו גם כקצת לא חוקיים (הכל בסדר, לא באמת עברתי על החוק)
הצעתי לה לשנות תדר, לצאת החוצה, לנשום אויר ולזמן.
פשוט לבקש שבעל הרכב יחזור. 
לא חלפו 5 דקות ונחשו מה?
בעל הרכב הגיע.
יש יאמרו נס חנוכה, יש שיגידו שהיא פשוט ביקשה והיקום או אלוהים או הפיות או מי שלא יושבת שם ורושמת את כל הבקשות הייתה זמינה לשמוע מה שהיא ביקשה.
כך או כך זה קורה לי המון.
אני מבקשת, יפה, בקול רם, לא ממקום של מסכנוּת ולא ממקום של כוח אלא ממקום אמיתי ונקי שלי. 
אני מבקשת משהו והוא קורה, גם אם לוקח לו קצת זמן.
החלק הכי מדהים, שזה תמיד (טוב כמעט תמיד, לא ערכתי סטטיסטיקה מדוייקת) עובד!
תנסו את זה בפעם הבאה שאתם נמצאים בסיטואציה לא טובה, פשוט לבקש.
לצאת למקום נקי, לבד, לנשום עמוק (נשימות בטן טובות ועמוקות כאלו) ולבקש,
בסך הכל צריך שמישהו ישמע את הבקשה שלכם.
תחזרו לספר לי איך הלך לכם.
חג שמח ומואר :-)
שיר שכיף לזמזמם כשמזמנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה