יום שלישי, 18 במרץ 2014

בזבוז זמן....

הבוקר ביזבזתי לעצמי את הזמן, פשוט ככה.
לא בכוונה, הרי הזמן שלי יקר ואחד הדברים השנואים עליי הוא לבזבז אותו לשווא.
בדיעבד גיליתי שאלו היו 3 שעות מיותרות שלא יוחזרו לי לעולם.
בקלות רבה כל היום שלי יכל להמשיך במוטיב "איזה בוקר מעצבן בטח כל היום יהיה ככה" אבל די מהר קיבלתי שתי בשורות טובות על פרויקטים של 'בוחרת בעצמי' שחיש מהר השתנה מצב הרוח!
האמת היא שגם אם לא הייתי מקבלת את הבשורות הטובות, לא הייתי מרשה לעצמי להתבאס יום שלם בגלל בוקר אחד לא מוצלח.
כמו שאמרתי, הזמן שלי יקר מדיי ולבזבז אותו בפרצוף מעוך היה סוג של בזבוז זמן נוסף...בזמן שיש אני מעדיפה להיות שמחה :-)
וכמה שאני שמחה השבוע!
מתקיימות שתי הרצאות של בוחרת בעצמי השבוע!
ואירוע נשים מטורף, מהמם ומושקע במוצאי שבת הקרובה, ב19:30 במרכז פשוש בקיבוץ גבעת השלושה (בין פתח תקווה לראש העין)
מה יהיה שם?
נתחיל ב19:30 עם כיבוד קל, בגדים הורסים של טנטי בקי בהנחות מיוחדות, שיוף ולק לכל משתתפת, פינת יעוץ והכוונה אישית, טיפולי מגע וב21 ההרצאה שכל אישה חייבת לעצמה "בוחרת בעצמי".
אם את רוצה כבר ישר לקנות כרטיס (כי בערב האירוע זה יעלה יותר) תלחצי פה 

אז אם את חושבת שאת ראויה לערב משלך בו גם תתפנקי אבל חשוב יותר- תקבלי כלים פרקטיים וישימים לפיתוח בטחון עצמי וחשיבה חיובית- בואי להקשיב לטיפים השווים שיש לי לתת לך!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה