יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

שמעו קטע...

פתאום קלטתי שלא כתבתי חודשים!
משהו בקיץ, במלחמה ובחופש הגדול גרמו לי לשכוח לגמרי מהבלוג שלי...
ויש כל כך הרבה לעדכן!
מאיפה להתחיל?
ככה, על תחרות אשת השנה של בוחרת בעצמי כבר שמעתן?
אם לא כנסו- תחרות אשת השנה של בוחרת בעצמי

ועל התשליכי? הטקס השנתי והמקביל של התשליך הדתי רק בנשי, מצחיק ומרגש? גם לא שמעתן?
כנסו... תשליכי

חוץ מזה, אני עסוקה בבנייה של סדנאות מדהימות וחדשות של בוחרת בעצמי, סדנאות ארוכות, עמוקות ונוגעות שמותאמות גם לנערות וגם לנשים (בקבוצות שונות כמובן)
אני ממשיכה בליווים האישיים לנשים שרוצות לבחור בעצמן שיודעות שמגיע להן יותר, שרוצות לחזק את הבטחון העצמי שלהן ושרוצות ללמוד כמה קל להיות שמחה יותר.
(בשביל זה את צריכה להתקשר אליי ;-) ) 054-7675176

ובלי קשר לכל מה שכתבתי למעלה, כל הבוקר ניסיתי להזכר למה התאריך הזה מזכיר לי משהו...
ואז נזכרתי!
היום לפני אי אלו שנים התגייסתי.
מדהים אותי כל פעם מחדש איך אני זוכרת פרטים שלא ישרתו אותי בשום שלב בהמשך החיים... 
אני יכולה לכתוב לכן שעות על כמה הצבא שינה אותי, על החוויות המטריפות והקורעות מצחוק גם בתור חיילת וגם בתור קצינה (כמו על הפעם ההיא שאני והמש"ק שכנענו את נהגת הטויוטה הצבאית לתת לנו לנהוג בשטח ומצאנו את עצמנו בשדות כפר דרוזי נוסעים על טרקטור או על הפעם שעשינו סיור אבטחה סביב הבסיס עם המילואימניקים ואף אחד לא אייש את החמ"ל...)
אבל האמת היא שהתובנה הכי חשובה שלי מהצבא היא שאני צריכה להיות עצמאית.
לא היה לי מפקד אחד שלא רבתי איתו, צרחות של ממש . 
תמיד עיצבן אותי שהם "ביקשו" ממני דברים (אין כזה דבר לבקש בצבא, הכל זה בפקודות) ואז הבנתי שיש לי קושי אמיתי עם סמכות.
זה לא שלא עבדתי מאז במקומות אחרים (למשל ניהלתי גלריה של ציירת מופלאה בשם אפרת אילן אבל היא הייתה בוסית מדהימה אז לא הייתה לי בעיה לקבל ממנה בקשות ;-) )
אחד הדברים שהוצתו בי בצבא זה הצורך להרים נשים.
לגרום להן לדעת כמה הן שוות, כמה הן חכמות וכמה רחוק הן יכולות להגיע.
הייתה  חיילת בטייסת שלי באחד הגפים,
אחת היפות והנחמדות שיש, אמיתי.
לאחרונה גיליתי שהיא עושה את הד"ר שלה!
היא בגילי והיא עושה את הדוקטורט שלה בביולוגיה או משהו כזה...
עפתי עליה!
אני רוצה שכולן ידעו כמה הן שוות, כמו שהיא יודעת.
כמו שאני יודעת.
זה החלום שלי- שכל אישה תדע כמה היא מיוחדת.
את השיר המקסים הזה אני מקדישה לכל אחת מכן.
אישה יפה- השיר הזה בשבילך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה